Tuesday, November 26

Pumping at Work: Offshore Daily Trip

 Siapa pernah pam di offshore angkat tangan!

pumping at work, pam di tempat kerja

Recently, I went to nearby platform for as-building project. A two-days daily trip that really challenge my skill as a milk-pumper. Saya harus bertindak pantas, mengambil kesempatan setiap minit yang ada untuk pam. Bukan lah senang kerana rata-rata pekerja pelantar ialah lelaki. Apabila saya meminta izin medic untuk pinjam bilik, dia ternganga sekejap dan bertanya 2 kali untuk memastikan apa yang dia dengar itu adalah betul. But I believe I'm not the 1st one to pump at offshore.

pam di tempat kerja, pam di offshore, set penyusuan shaklee
So, ini cerita saya. Untuk ibu yang perlu mengepam, jangan segan apabila sekeliling hanya ada lelaki. Kini lakukan semua ini untuk anak kita. Nawaitu itu kena betul, bukan kita ingin saja-saja bagitau lelaki yang kita ingin mengepam susu. Doa, doa dan doa. Semoga perjalanan penyusuan kita dipermudahkan.

Another big achievement for me, untuk merealisasikan hajat hati menyusukan Khaleef hingga umur dia genap 2 tahun. Long way to go, dia kini hampir cecah 10 bulan. Lagi 1 tahun lebih sebelum dapat phd in nursing my LO! Permudahkan ya Allah.
Set penyusuan Shaklee
Muhammad Khaleef Saifullah

Penghantaran product Shaklee ke seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia, China dan Taiwan.
COD boleh dibuat di Miri tanpa sebarang cas!

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email: shakleemiri[at]gmail[dot]com
Call/Whatsapp: (60) 013-8298863 (Malaysia)

jumpa di next entry!
gwEniirah

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan atau komen? Post them here.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...