Monday, July 22

Pengedar Sah SHAKLEE Miri

Badan cergas, minda cerdas!

Pengedar Shaklee Miri

Teringat lagu Rakan Muda yg selalu dimainkan di TV masa kecil2 dulu. Berapa ramai antara kita yg pentingkan kesihatan? Pasti ramai bukan? Mengikut kajian, wanita lebih mementingkan kesihatan berbanding lelaki. Jadi untuk wanita wanita gojes diluar sana, jika anda inginkan supplement untuk kesihatan, kecantikan, set bersalin, set penyusuan, set kesuburan, set kesihatan optimum, dan pelbagai set kesihatan, hubungi saya sekarang! Harga istimewa akan diberi khas untuk pelanggan saya! Bersama-sama kita merasa kebaikan supplement SHAKLEE!

Saya ialah pengedar sah SHAKLEE di Miri, Sarawak. Mereka yang berada diluar Miri juga jangan segan silu untuk menghubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk SHAKLEE. Beli dari saya dan saya akan bagi konsultasi secara PERCUMA.

ID Shaklee 915261

Shaklee ID 915261



*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.


Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email: shakleemiri@gmail.com
Call/Whatsapp: 013-8298863

Jumpa di next entry!

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan atau komen? Post them here.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...