Thursday, February 27

Cita-citaku.

Apakah cita-cita para pembaca kalian? Cita-cita saya adalah utk menjadi seorang surirumah. Tapi bukanlah seorang surirumah yang hanya pandai membuat kerja rumah dan menguruskan ahli keluarganya dari segi makan minum. Saya ingin menjadi seorang surirumah yang berpengetahuan luas. Saya ingin menjadi seorang surirumah yang dihormati dan mempunyai income sendiri utk diberi kepada ibubapa saya.


Bisnes SHAKLEE ini sebagai batu loncatan saya utk mencapai cita-cita saya. Dengan bisnes SHAKLEE anda mampu menjana pendapatan yang lumayan setaraf dgn usaha anda. Apa maksud saya usaha? Bukankah SHAKLEE ini bisnes MLM yang goyang kaki dan kerah downline utk inject modal?
Salah! Bisnes MLM SHAKLEE tak seperti bisnes MLM yg lain. Ianya adil, dan tidak memakan downline. Downline boleh lebih maju dari upline dan overtake rank upline. Sekiranya downline serius berbisnes dan punya sales yg banyak, maka upline hanya membeli utk kegunaan sendiri, maka sesen pun upline tak dapat walaupun downline banyak sales.

Kalau anda tercari bisnes yang boleh mendatangkan untung yg lumayan, tercari bisnes yang boleh dilakukan hanya dengan menggunakan internet, cepat hubungi kami! Kami akan didik anda sehingga anda capai peringkat yang anda impikan.

*Penghantaran product Shaklee ke seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia, China dan Taiwan. COD boleh dibuat di Miri tanpa sebarang cas!
Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email: shakleemiri[at]gmail[dot]com
Call/Whatsapp: (60) 013-8298863 (Malaysia)

jumpa di next entry!
gwEniirah

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan atau komen? Post them here.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...