Wednesday, November 13

Produk SHAKLEE Tak Berkesan!

Ada pernah terbaca di newsfeed rakan-rakan yang condemn produk SHAKLEE tak berkesan, overclaim, pengedar yang terlebih-lebih memuji barangan mereka. Hati kecewa tapi terima dengan hati terbuka, kerana mungkin pengedar mereka tidak memberi konsultasi yang betul, atau mungkin sekadar jual dan tidak advise cara pemakanan dsbnya. Jadi betulkah produk SHAKLEE tak berkesan?

shaklee tak berkesan
Pengedar yg berhemah dan beretika sudah semestinya harus advice cara pemakanan dan ikuti berkembangan customer yang membeli daripadanya. Ini penting bagi memastikan keberkesanannya. Betul, kita tak boleh paksa orang utk telan ubat setiap hari atau dok whatsapp customer setiap hari bertanya kalau customer dah ambil supplement ke belom.Tapi kalau ada customer yang cakap makan supplement SHAKLEE tak nampak pun hasilnya, haruslah kita bertanya kalau customer mengambil supplement itu secara konsisten, atau makan apabila supplement depan mata sahaja.

Sebagai contoh, customer A mengadu dengan rakannya yg lain bahawa berat badan dia tak turun walaupun sudah membeli Set Kurus. Walhal dia cuma memakannya apabila teringat, air pun tak cukup 3liter sehari, makan nak melantak setiap hari, ini kalau bersenam pun belom tentu nampak hasil. Pengedar dia sekadar jual tanpa memberi sebarang advice. Pengedar yg berhemah haruslah memberi cara pemakanan yg betul, apa yg harus dilakukan utk nampak hasilnya, di sini, after sales support amatlah penting.

Pengedar yang berhemah juga harus mempunyai pengetahuan yg mendalam mengenai produk. Jangan apabila ditanya soalan tentang produk, buntu dan tidak tahu di mana harus mencari maklumat.

Jadi kepada anda semua yang ingin membeli barangan SHAKLEE, sila pastikan pengedar anda tahu apa yg dijual!

Ingin konsultasi percuma? Beli lah produk SHAKLEE dengan saya dengan mengisi Order Form atau hubungi saya seperti no. tertera di bawah. InsyaAllah saya akan guide dan bagi advice sehingga nampak hasilnya. Kita berusaha dan tawakal.




*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui 
Email: shakleemiri[at]gmail[dot]com 
Call/Whatsapp: (60) 013-8298863 (Malaysia) 

jumpa di next entry!
gwEniirah

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan atau komen? Post them here.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...