Sunday, April 14

Jatuh sakit lagi!

Penyakit seperti selesema dan batuk amat mudah berjangkit. Lagi-lagi kalau duduk dalam bilik berhawa dingin. Bagi mereka yang mempunyai tahap imunisasi yang rendah sudah semestinya akan mudah terjangkit. Setelah terjangkit, ia akan berjangkit pulak kepada orang lain dan seterusnya. 


Sebagai seorang ibu yang bekerja, saya amat takut dan risau sekali kalau anak-anak saya jatuh sakit memandangkan saya menghantar kedua-duanya ke taska. Anak-anak saya sudah semestinya terdedah kepada pelbagai penyakit. Pernah sekali Sophie terkena selsema, dan adiknya yang baru sahaja berumur dua bulan turut terjangkit. Setelah mendapat konsultasi dari Kak N, saya berikan setengah paket Nutriferon® kepada Sophie kerana sudah lebih dua minggu selsemanya tidak reda. Saya sendiri pula mengambil sepaket memandangkan Khaleef masih lagi menyusu badan. Alhamdulillah, syukur kepada Tuhan, selsema Sophie dan Khaleef sudah semakin reda tanpa pemberian ubat selsema.



Seronoknya bulan ini Shaklee® mengadakan promosi untuk Nutriferon®! Setiap pembelian sebanyak enam (6) kotak, anda akan mendapat satu (1) kotak secara PERCUMA! Setiap kotak mengandungi 30 paket Nutriferon®. Ia terbukti dapat meningkatkan daya tahan seseorang terhadap penyakit seperti selsema, batuk, demam dsbnya*. Cepat hubungi saya untuk harga istimewa! :)



Immune System Booster, nutriferon
April's Promotion!




*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email: shakleemiri@gmail.com
Call/Whatsapp: 013-8298863

Till then!

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan atau komen? Post them here.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...