Sunday, February 16

Shaklee Miri: Sudah Cuba Bermacam Produk Tapi Susu Masih Tak Banyak?

Ini masalah kita para ibu. Apabila bertemu masalah, kita ingin cepat dapatkan solusi. Solusi kita (untuk ibu yang ada duit) ialah mencuba semua produk di pasaran yg dikatakan boleh meningkatkan susu ibu tapi jadual pam kita skip, power pumping jauh sekali, doa pun jarang-jarang.


Saya faham sekali kerana saya seorg ibu juga. Saya juga mengalami peringkat susu merundum sampai stok di freezer habis digunakan. Saya ingin fast action, fast result. Hakikatnya badan kita perlu masa juga untuk adapt. Mana mungkin telan kolagen kulit terus licin. Kalau betul anda harus was-was! Mungkin kandungannya memberbahaya. Telan pil kurus, esok sudah turun 5kg? Lagi bahaya, cek tekakan darah anda kerana khuatir jantung anda sedang bekerja keras untuk tampung tahap metabolisme badan.

Sama juga dengan susu badan. Saya baca ada seberapa komen negatif mengenai produk SHAKLEE. Diorg bilang tak berkesan, kerana susu badan masih tak up. Saya teringin tahu juga mengenai kekerapan mereka direct latch, power pumping, tandem nursing, air yg diminum, dendam dalam hati, hasad dengki sesama rakan2, yes, kerana semua ini efek production susu! Kalau semua pun ok, barangkali perlu minta dengan Dia, Maha Pemberi, Maha Pemurah.

Jgn kondem produk kalau tak berkesan, barangkali agen anda tak nasihat cara pemakanan yg betul, tak guide anda sampai anda dapat result yg diimpikan, atau anda sendiri curi tulang tak patuh nasihat. Kalau ingin susu cukup untuk anak-anak, lapangkan lah hati, bersabarlah dan penuhi dada dgn ilmu. Minta sokongan dari mereka yg sudah berjaya menyusukan anak, jgn luahkan masalah dgn mereka yg tak berjaya.

Ingat 
Satu, usaha
Dua, doa.
Tiga, tawakal.
Empat, redha.

SELAMAT MENYUSUKAN ANAK-ANAK!

Penghantaran product Shaklee ke seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia, China dan Taiwan. COD boleh dibuat di Miri tanpa sebarang cas!

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email: shakleemiri[at]gmail[dot]com
Call/Whatsapp: (60) 013-8298863 (Malaysia)

jumpa di next entry!
gwEniirah

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan atau komen? Post them here.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...