Wednesday, August 21

Set Kesuburan SHAKLEE

Post tentang set kesuburan SHAKLEE! Seperti yang dijanjikan, kali ini sy akan kongsikan dengan anda semua testimoni pengguna yg berjaya hamil dengan SHAKLEE serta set kesuburan SHAKLEE. Pengambilan set kesuburan ini adalah usaha kita, yg memakbulkan sudah semestinya Allah, pencipta kita.


Set kesuburan

Set Kesuburan

Gembira kan apabila membaca testi sebegini. Jom lihat apa yg ada dlm set kesuburan ini!
Set Kesuburan, GLA, B-Complex, Vita-E, Vita-C, Zinc Complex 
Set kesuburan SHAKLEE untuk wanita mengandungi B-Complex, Vita-C Sustained Release  (buat masa ini belom ada ready stock, maka untuk menggantikannya boleh consume Chewable Vita-C Plus)  dan GLA Complex, manakala untuk lelaki mengandungi B-Complex, Vita C dan Zinc Complex.

Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida. 

Vita-C Sustained Release (atau Chewable Vita-C Plus) pula untuk pembinaan dan pemulihan sel.

Vitamin/produk yang memainkan peranan dalam kesuburan ini adalah GLA Complex untuk wanita dan Zinc Complex untuk suami. Bagaimana kedua2 ini berfungsi?
GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antara kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. Zinc pula membantu menguatkan sperma.
Gabungan nutrien di atas memberikan ada harapan untuk menimang cahaya mata. Jangan lupa berdoa pada Tuhan agar dikurniakan anak. Yang penting, harus jangan berhenti berusaha & berharap pada-Nya.

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. 

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui 
Email: shakleemiri@gmail.com
Call/Whatsapp: 013-8298863 

Jumpa di next entry! 


No comments:

Post a Comment

Pertanyaan atau komen? Post them here.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...