Thursday, August 15

Kenapa SHAKLEE?

Saya dibesarkan di dalam keluarga yang makan gaji. Jadi, tidak pernah terlintas di akal minda saya untuk membuat perniagaan kerana saya sering kali ditakut-takutkan dengan risiko berniaga. Tapi tidak pernah pulak saya dibagi tau betapa untung dan seronoknya dapat berniaga sendiri, anda bos, anda tetapkan income anda sendiri, anda tetapkan jadual sendiri etc. Memang saya akui berniaga bukanlah senang. Lagi-lagi orang macam saya yang suka tangguh-tangguhkan kerja dan amat selesa berada dibawah orang. Orang cakap A, saya buat A, ubah jadi B, saya ikut ubah jadi B. Tidak pernah saya cuba memajukan diri sendiri agar dapat menjadi orang itu yang memberi arahan. Kadang-kadang saya terfikir juga kenapa saya begitu selesa dengan keadaan sendiri pada masa ini. Mungkin kerana saya belom ditimpa kejadian malang lagi. Nauzubillah. Minta dijauhkan. Tapi kita hidup kenalah beringat. Kalau makan gaji sahaja memang tidak cukup. Kalau apa-apa terjadi kepada keluarga kita, dimana kita hendak bergantung? Apa terjadi kalau tiba-tiba syarikat kena tutup dan buang orang? Mesti terumbang-ambing kita kan? Even company saya yang dikira agak stabil pun tengah buang orang. Saya jadi tak keruan walaupun tidak dibuang. Saya sedar kedudukan saya tidak selamat, jadi saya harus lakukan sesuatu. Saya pilih untuk berSHAKLEE! Kenapa SHAKLEE?

Mudah sahaja jawapan saya. Saya pengguna SHAKLEE sejak saya mengandung anak kedua sampai sekarang anak saya sudah pun masuk 6 bln. Keberkesanannya amat ketara. Saya mempunyai dua orang anak kecil, tapi kalau pergi ofis saya tidak merasa penat langsung. Saya ada tenaga yang cukup untuk memastikan kerja di ofis siap dan berkualiti, rumah sentiasa kemas dan bersih, makan minum suami dan anak-anak dijaga, dan sentiasa ada tenaga untuk beriadah bersama anak-anak. Kerana ianya berkesan kepada saya, jadi saya ingin keluarga saya, rakan-rakan saya dan orang sekeliling saya merasa keberkesanannya. Ibu saya yg mengambil salah satu vitamin untuk sendi turut merasa perubahan sejak pengambilan vitamin tersebut secara konsisten. Dia tidak lagi merasa sakit sendi dan lebih mudah untuk bangun dan bergerak sini sana. Sebagai ibu yang menyusukan anak, saya perlukan tenaga yg lebih dan harus pastikan badan sentiasa sihat dan cergas. Saya amalkan set penyusuan bayi untuk membantu mencapai matlamat saya untuk menyusukan anak selama 2 tahun. Perniagaan ini tidak memerlukan banyak modal. Memadai sudah anda memberitahu orang sekeliling bahawa anda pengedar sah SHAKLEE. Untuk menjadi pengedar anda cuma perlu membayar pendaftaran sebanyak RM75 sahaja (Sabah & Sarawak) dan sudah boleh memulakan perniagaan anda.

Jika anda berminat untuk mendapat lebihan wang setiap bulan, boleh lah email/whatsapp/call/SMS saya. Saya akan guide anda satu per satu sehingga kita bersama mencapai impian kita!


*Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. 

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui 
Email: shakleemiri@gmail.com 
Call/Whatsapp: 013-8298863 

Jumpa di next entry!

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan atau komen? Post them here.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...