Monday, May 6

Bau hanyir!

 My eldest daughter sangat suka makan cod liver oil. Before saya kenal shaklee, saya belikan dia Scott's Emulsion Cod Liver Oil. Tapi beli sebotol x pernah habis. Tapi Sophie sangat suka! Kenapa x pernah habis kalau Sophie suka? Sebab mama nya x suka bau cod liver oil ini. Gugu.

shaklee, mealshakes, omegaguard
Tapi since saya kenal Shaklee, saya berikan Sophie OmegaGuard selang 3 hari sekali. Dia pun suka sangat kunyah macam kunyah chewing gum. Kadang-kadang dia menangis minta lagi tapi saya kena control intake takut terlebih dose dan cirit birit pula nanti. Thank God dia tidak pernah meragam kalau diberi makan ubat/supplement. Cuma kadang-kadang dia suka menguji kesabaran kita dengan permainan acah-acah dia.

Currently, I'm giving her MealShake and OmegaGuard sebagai makanan tambahan dia. MealShake boleh dicampur bersama susu atau dibancuh begitu sahaja bersama air kosong. Apa yang saya dapat perhatikan dari perubahan selera makan dia ialah dia semakin kerap mintak susu (read selera makan bertambah). Kadang-kadang setiap 2 jam dia minta susu (sekali bancuh 6 oz). So amat berbaloi beli set ini untuk pertumbuhan yang sihat untuk anak-anak.

Well, I'll talk more on the benefits of each product in this Kiddy Set ok! banyak nya hutang entry! pls stay tune pretty please. I promise!!

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email: shakleemiri@gmail.com
Call/Whatsapp: 013-8298863

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan atau komen? Post them here.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...