Friday, January 10

Shaklee Miri: Menjana Pendapatan Menggunakan INTERNET

jana pendapatan melalui internet, shaklee kaya


Bolehkah kita menjana pendapatan menggunakan INTERNET?

Sudah semestinya! Sekarang semuanya amat mudah dengan adanya internet. Marketing terutamanya, boleh dilakukan dengan amat mudah dengan adanya internet. Tapi ilmu itu tetap perlu dicari. Teknik-teknik marketing melalui internet hanya akan terkesan dengan adanya ilmu mengenai internet. Bagaimana search engine mampu capture iklan kita dan memaparkannya di muka surat pertama hasil pencarian amat penting sekali kerana kita ingin pelanggan yang mencari sesuatu produk membeli dari kita, dan bukannya dari pesaing kita.

Baru-baru ini saya membuat COD secara percuma kepada pelanggan di PermyJaya, Miri. Rumah beliau dekat sekali dengan rumah saya. Apabila ditanya berapa lama sudah consume SHAKLEE dia cakap sudah lama tetapi selalu membeli dari saudara beliau di Bintulu dan harus membayar cas penghantaran sebanyak RM10. So dia bertanya dengan Encik Google dan berjaya mendapat maklumat saya! Jadi sekarang dia mampu berjimat RM10 dan tidak perlu menunggu 2-3 hari utk barang sampai ke tangan. Whatsapp sahaja dan arrange pertemuan. Mudah, pantas, dan menjimatkan!

Bagi surirumah yang ingin menjana pendapatan dari rumah, apa yg anda perlu hanya lah internet dan hp/laptop. Setup blog, FB page dan buat iklan secara online. Itu sahaja. Mudah bukan? Mesti ada yg bertanya mampukah saya memecah monopoli orang lain yang sudah lama bertapak di dunia online ini? Mestilah MAMPU! kerana yang pegang rezeki kita adalah Allah, bukan manusia. Sama juga dengan nelayan yang pergi ke laut untuk menangkap ikan. Bagi yg baru menjadi nelayan, kalau Allah izinkan, maka banyaklah ikan yang diperolehi setaraf dengan usahanya.

Di dalam group Euphoria, saya belajar banyak sekali mengenai ketakwaan. Dunia ini pinjaman semata-mata. Rezeki ditentukan oleh Allah. Kalau kita mohon bersungguh-sungguh pada Allah, Allah akan bagi. Kalau kita berniaga dengan ikhlas untuk meringankan beban suami, berusaha menjemput rezeki, Allah akan bagi. InsyaAllah. Saya belajar apa maksud rezeki yang halal, jemput rezeki dan bukan mencari rezeki. Dengan zikir Ya Wahab saya sudah nampak hasilnya. Dengan berbelanja lebih kepada ibu bapa, perniagaan menjadi lancar.

Jadi kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai group Euphoria dan menjadi usahawan yang berjaya, hubungi kami sekarang.

Penghantaran product Shaklee ke seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia, China dan Taiwan. COD boleh dibuat di Miri tanpa sebarang cas!
Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email: shakleemiri[at]gmail[dot]com
Call/Whatsapp: (60) 013-8298863 (Malaysia)

Jumpa di next entry!
gwEniirah

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan atau komen? Post them here.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...